Is jouw bedrijf helemaal klaar voor de omnichannel-shopper? RetailDetail organiseert op 19 april een hands-on workshop voor retailers. Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt!
Naadloze klantbeleving
Omnichannel-shoppers spenderen gemiddeld 15% tot 30% meer dan traditionele shoppers. Om deze shoppers optimaal te bedienen, heb je een geïntegreerd omnichannel marketingteam nodig dat een naadloze klantbeleving garandeert over alle kanalen heen. Hoe je dat aanpakt, leer je tijdens de interactieve workshop Go Omnichannel! op 19 april 2018.
Wat staat er op het programma? Carole Lamarque (Duval Union) confronteert de deelnemers met drie cruciale vragen: Hoe verhouden je digitale prestaties zich tot concurrenten? Welke investeringen op korte en lange termijn moet je doen om je omzetgroei te verbeteren dankzij je omnichannel-prestaties? Hoe evolueren je prestaties maand na maand, zodat teams en partners kunnen aangestuurd worden? Een handige omnichannel ‘one pager’ brengt je uitdagingen en touchpoints in kaart.
Roland Mulder van Gamechangerz helpt retailers met een ‘maturity check’: de ‘Go Omnichannel Scan’ geeft je inzicht in de uitdagingen voor jouw organisatie. Welke stappen moet je bedrijf nog zetten om omnichannel-proof te worden? Hoe verander je succesvol in een klantgerichte omnichannel-organisatie, waarmee begin je? Wat is hiervoor nodig? Aan de hand van praktijkcases en een quiz krijgen deelnemers een aantal take-aways om mee aan de slag te gaan in de eigen organisatie.
Bovendien beleef je de klantreis van de toekomst tijdens een rondleiding in RetailDetail Home, het unieke innovatieplatform van RetailDetail waar je de nieuwste technologische evoluties zelf kan uitproberen.
Deelnemen aan de Go Omnichannel! workshop? Klik hier om je in te schrijven. Opgelet: wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt. Deze workshop is bestemd voor retailers.