(publireportage) De Amsterdam Produce Summit 2018 focust op de impact van de opwindende nieuwe wereld van omnichannelretail op de bevoorradingsketen van verse producten.
Internationale experts
De Amsterdam Produce Summit, een organisatie van Produce Business Magazine, zal de kracht van omnichannelretail aantonen voor de sector van verse groenten en fruit, met een uitzonderlijk en niet te missen programma van internationale retailers en experts die ongeziene presentaties zullen brengen. Het driedaagse, zeer gespecialiseerde evenement zal plaatsvinden in het prachtige Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) in Amsterdam, van 12 tot 14 november 2018.
De deelnemers, een selecte groep toonaangevende opinieleiders en influencers uit de wereldwijde sectoren van de verse producten, retail en foodservice, zullen ontdekken hoe ze hun bedrijf kunnen positioneren, relevant kunnen blijven en succes kunnen behalen met het oog op de kansen en uitdagingen die omnichannelretail biedt.
De strijd om aankoopfrequentie
Dit is één van de meest actuele thema’s die de huidige en toekomstige verkoop van verse groenten en fruit over de hele wereld zullen bepalen. Deelnemers leren hoe retailers verse producten kunnen inzetten om hun omnichannel-inspanningen te optimaliseren en hoe de bevoorradingsketen zich kan positioneren om voordeel te halen uit dit snel evoluerende retaillandschap.
Jim Prevor, CEO van Produce Business, verklaart: “Slimme supermarktbedrijven zien nieuwe manieren om hun omzet en aantal winkelbezoeken per klant te verhogen door middel van bezorgen, click-and-collect en nieuwe nog te ontwikkelen manieren om meerverkoop te realiseren. Uit onderzoek blijkt dat retailers die de strijd om de aankoopfrequentie winnen, degenen zijn die zullen slagen. En aankopen van verse voeding zijn de sleutel tot die frequentie! De Amsterdam Produce Summit is de exclusieve kans om diep te graven in de rol die jij, je organisatie en de hele markt voor verse groenten en fruit zullen spelen in het succes van omnichannelretail.”
De sprekers
Via een conferentieprogramma getiteld ‘Retailstrategieën: succes behalen in de Omni-Channel toekomst’, zullen aanwezigen unieke inzichten horen van de beste sprekers uit alle hoeken van de wereld. Deze namen zijn al bevestigd:
· Lisa Cork, eigenaar van Fresh Produce Marketing
· Miguel Gomez, universitair hoofddocent van de universiteit van Cornell
· Stéphane Roger, Global Shopper en Retail Director van Kantar Worldpanel
· Jorg Snoeck, oprichter van RetailDetail
· Rand Waddoups, Walmart Senior Directeur Omnichannel
· Tim York, president van Markon Cooperative
· Loren Zhao, CEO van Fruitday China
Het volledige programma en meer sprekers worden binnenkort bekendgemaakt.
Registreer snel
De Amsterdam Produce Summit wordt georganiseerd door de makers van de bekroonde New York Produce Show en Conference en The London Produce Show and Conference. De editie 2018 begint op maandag 12 november met een speciaal VIP-diner, gevolgd op dinsdag 13 november door een dagvullende conferentie die een vakbeurs, seminars, netwerkmomenten en een cocktailreceptie ‘s avonds combineert – allemaal opgezet om inkopers uit de retail-, foodservice- en groothandelswereld in contact te brengen met leveranciers van verse producten wereldwijde. De Amsterdam Produce Summit 2018 wordt op woensdag 14 november afgesloten met een exclusief bezoek aan de meest vooruitstrevende AGF-retailers van Amsterdam of aan het Europese hoofdkantoor van Robinson Fresh / CH Robinson.
De inschrijvingen zijn nu geopend voor The Amsterdam Produce Summit 2018, die bedrijven de gelegenheid biedt om meer te weten te komen over de institutionele, culturele en technologische veranderingen die de toekomst van de detailhandel in verse producten zullen bepalen. Reserveer uw plaats om het evenement bij te wonen online op www.amsterdamproducesummit.com. Registreer voor 31 oktober en bespaar 20%. Groepstarieven zijn van toepassing. Stuur een e-mail naar Linda Bloomfield via linda.bloomfield@producebusinessuk.com of bel +44 (0) 7711 509709 voor expositie- of sponsormogelijkheden.