Samenwerken in omnichannel
What’s going on in (R)etailing, dat al 22 jaar hét jaarlijkse ontmoetingspunt tussen fabrikant en retailer is op topmanagementniveau is, zet ook dit jaar weer de strategische vragen rond de samenwerking tussen handel en industrie centraal. Die samenwerking in de breedste zin van het woord – op het gebied van marketing, logistiek, inkoop, multichannel, mobile commerce, sales promotion, etc. – wordt in deze editie in het perspectief van de omnichannel-omgeving geplaatst aan de hand van innovaties, inspiratie en nieuwe business cases uit binnen- en buitenland.
Wilt u immers weten hoe u als fabrikant of retailer uw klant 24/7 omni-channel kunt bereiken? Op 9 april hoort u het van nationale en internationale ‘game changers’, waaronder:
- 20.20, Marks & Spencer en Waitrose, over innovatief retailen in het VK.
- Marktplaats, Kieskeurig en Google, over de doorbraak van de tablet.
- Zalando, Modomoto en mymuesli, met nieuwe business cases uit Duitsland.
- Mobile Vikings en Migros, met verrassende verhalen uit België en Turkije.
- Coolblue en Philips Consumer Lifestyle, over succesvolle vernieuwing.
De nieuwe koopomgeving
Deze topbedrijven zullen de belangrijkste retailthema’s bespreken, gaande van het veranderend koopgedrag van online en offline consumenten over hoe inzicht te krijgen in de beïnvloeding van de koopbeslissing van de klant in die veranderende koopomgeving tot hoe te groeien met behulp van omnichannel, zowel als retailer als in de hoedanigheid van fabrikant.
Bekijk het uitgebreide programma, alle nationale en internationale sprekers en meer informatie op de website van What’s going on in Retailing.