Kinderen leren koken
De nieuwe actie krijgt de naam ‘Jij kan alles maken’ mee en moet kinderen stimuleren met de mini’s en het bijbehorende speelgoedkeukentje eigen fantasiegerechtjes te maken. De actie wordt ondersteund met een speciale op kinderen gerichte uitgave van het klantentijdschrift Allerhande, met veel gerechten die makkelijk te bereiden zijn voor kinderen.
“Met deze campagne willen wij kinderen spelenderwijs laten ervaren hoe leuk zelf koken is. Ze komen op een leuke manier in aanraking met verschillende producten en gerechten als ze daar met hun vader of moeder mee aan de slag gaan. Dat zal zeker bevorderen dat kinderen al op jonge leeftijd lekker eten beter leren waarderen”, zegt directeur commercie Alfred Levi van Albert Heijn in een toelichting.
De mini’s en het bijbehorende keukentje zijn vanaf komende maandag verkrijgbaar bij de winkels. De actie loopt tot en met 17 maart of tot de voorraad op is. Klanten krijgen een gratis keukenmini bij elke vijftien euro aan boodschappen. De actie vorig jaar werd door de vakpers uitgeroepen tot de beste loyalty-actie van het jaar.