122 miljoen bezoekers per jaar
Dankzij de samenwerking met wehkamp.nl trekt Rivièra Maison een immense markt voor zich open: het online warenhuis heeft jaarlijks immers maar liefst 122 miljoen bezoekers. Maar ook wehkamp.nl ziet potentieel in de collaboratie, aangezien de e-tailer merkt dat Nederlanders vertrouwd zijn geraakt met het online kopen van huis- en tuinartikelen.
“Daarom hebben we het afgelopen jaar onze klanten continu verrast met het toevoegen van aansprekende merken. Met Riviera Maison voegen we wederom een prachtig merk toe aan ons woonassortiment. Dat we daarnaast de enige ‘pure player’ zijn die Rivièra Maison gaat aanbieden, maakt ons natuurlijk helemaal trots”, aldus Erwin van Cooth, Unit Manager ‘Huis, Tuin & Klussen’ bij wehkamp.nl.
Bij Rivièra Maison voelen ze dan weer dat hun producten het beste tot uiting komen op wehkamp.nl. “Met alle 150 fysieke verkooppunten van Rivièra Maison en de ruim 122 miljoen bezoekers die wehkamp.nl jaarlijks bezoeken, zijn de producten van Rivièra Maison nu voor iedereen op elk moment bereikbaar“, zegt Henk Teunissen, CEO en eigenaar van Rivièra Maison.