Onlinewarenhuis Bol.com stelt de Nederlandse styliste Lonneke Nooteboom aan als ‘chef mode’. Op een aparte pagina zal de influencer trends en tips delen, terwijl ook suggesties verschijnen bij sommige kledingstukken.
“Volwaardig modeplatform”
Bol.com wil een “volwaardig modeplatform” worden en benoemt daarom een ‘chef mode’: de Nederlandse styliste Lonneke Nooteboom, die ook schrijft voor modebladen zoals Elegance en Talkies Magazine, gaat tips, inspiratie en trendadvies delen op een nieuwe pagina van de onlinemarktplaats.
Op de pagina zal Nooteboom bepaalde kledingstukken en accessoires uitlichten. De influencer moet consumenten zo “laten kennismaken met het veelzijdige karakter van het mode-assortiment”. Ook op de productpagina’s van sommige items krijgen consumenten binnenkort suggesties over bijpassende producten of tips om de kledingstukken te combineren.
Pas sinds 2020 biedt Bol.com kleding aan, maar nu wil de Ahold Delhaize-dochter het assortiment verder uitbreiden en zich echt als modebestemming op de kaart zetten.