Ontdek hieronder de verschillende online media opportuniteiten die RetailDetail aanbiedt
DISPLAY ADVERTISING & CONTENT CREATIE
RetailDetail mag maandelijks bijna 400.000 b2b retailprofessionals over de verschillende websites (.be/nl, .be/fr, .eu en .nl) heen verwelkomen. Daardoor is dit het ideale b2b platform om uw merk, innovatie of activiteiten onder de aandacht te brengen bij uw doelgroep.
Onze wekelijkse nieuwsbrieven (NL en FR) versturen we naar +50.000 abonnees.
Website – display advertising
Op onze vernieuwde websites kunt u drie verschillende banner formaten boeken:
- Billboard banner = 1290 x 200 px
- Rectangle banner = 300 x 250 px
- Half page banner = 300 x 600 px
Homepagina
Publiceer uw banner op onze homepagina voor een maximaal bereik.
Categoriepagina’s
Wilt u een specifieke doelgroep bereiken? Adverteer dan op één van de acht specifieke categoriepagina’s (o.a. Food, Mode, Wonen,…).
Nieuwsbrief – display advertising
Ook in onze wekelijkse nieuwsbrieven (NL en FR) kunt u een banner inboeken.
Reserveer uw full banner (600 x 100 px) in één van volgende nieuwsbrieven:
- Algemene RetailDetail nieuwsbrief op dinsdag en donderdag
- Food nieuwsbrief op vrijdag
- Engelstalige nieuwsbrief op vrijdag
Nieuwsbrief & Website – Advertorial
Heeft u een sterke content case die u graag publiceert op zowel onze website als in onze nieuwsbrief?
Onze redactie zit graag (online) met u samen om een concrete case zo sterk mogelijk uit te werken.
Zo illustreert u helder wat uw expertise is en waarom klanten zo graag met u samenwerken.
Uw advertorial publiceren we op de website en sturen we mee in één nieuwsbrief naar keuze.
CASE: M&M’s ROOMIJS HAPJES
Hieronder vindt u een mooi voorbeeld terug van hoe Mars de M&M’s roomijs ‘hapjes’ onder de aandacht bracht: een sterke combinatie van een bannercampagne met doorklik naar content, geschreven door Stefan Van Rompaey.
INTERESSE? LAAT HIER UW GEGEVENS NA EN ONTVANG EEN OFFERTE