“Zwaarder accent op horeca”
De nieuwe kapstok Chocolate Company Retail moet die uitbreiding in goede banen leiden en zal geleid worden door Alexander de Ronde Bresser (voormalig directeur van DE cafés), Geert van Kuyck (voormalig marketing directeur bij Starbucks Europa en in het Midden-Oosten) en Mirjam Schroeder (de oprichter van Chocolate Company).
“De organisatie bundelt marketing-expertise, franchise-ervaring en passie voor chocolade met lef en ondernemerschap. De belangrijkste verandering ten opzichte van het originele concept is dat er zwaarder accent op horeca ligt dan voorheen“, laat Chocolate Company weten bij outofhome-shops.nl.
Komende vijf jaar 40 filialen
De komende vijf jaar wil Chocolate Company dan ook stevig gaan uitbreiden: “Dwars tegen de economische malaise in is de ambitie om de komende vijf jaar veertig brandstores uit te rollen in binnen- en buitenland. De volgende Chocolate Company gaat in januari 2014 open in Haarlem”, zegt men bij Chocolate Company.
Chocolate Company viert volgend jaar ook zijn tienjarig bestaan. Het begon allemaal in 2004 in Aken, met de uitvinding van de Hotchocspoon. Bijna tien jaar later heeft Chocolate Company meer dan duizend verkooppunten over de hele wereld.