Rijk gestoffeerd internationaal programma
Dat het congres naar goede gewoonte uitverkocht is, is natuurlijk geen verrassing: met vier indrukwekkende topsprekers, een retailprof als moderator en vier interessante toegespitste voorprogramma’s profileert deze gelegenheid zich meer en meer als hét retailnetwerkmoment van de Benelux, waarin het nuttige bovendien aan het aangename kan worden gekoppeld.
Wilt u alles weten over de ‘nieuwe consument’, de toekomst van het adverteren (door het gerenommeerde reclamebureau Duval Guillaume), designgericht denken in de retail of de digitale transformatiestorm die door de retail raast, bent u van harte welkom voor het namiddagprogramma, dat start om 13u.
Het avondprogramma is internationaler gericht, met Nils Müller (Trendone) die ons laat zien hoe de retailwereld er binnen tien jaar gaat uitzien, Gunter Pauli die uitlegt waarom ‘blauwe economie’ zo veel interessanter is dan de groene en Daniel Ropers die mag komen demonstreren waarom bol.com zo uitstekend presteert in e-tail en omnichannel. Ook ‘mobile shopping-goeroe’ Piers Fawkes zal zijn licht laten schijnen over hoe retailers daar nu mee om moeten.
Het RetailDetail Congress vindt plaats op donderdag om 24 april: het hoofdprogramma begint om 16u, de voorprogramma’s – die in de toegangsprijs inbegrepen zitten – vangen aan om 13u. De laatste kaarten zijn beschikbaar op onze events-pagina. Of toch nog even, want vol is vol!