Tribù, een Belgisch designmerk met meer dan zestig jaar ervaring in luxueus buitenmeubilair, opent een vlaggenschip in het West Hollywood Design District in Los Angeles. Later zullen meer showrooms volgen.
Tijdloze luxe
De showroom van 500 m² opende deze zomer al en zal zijn officiële opening beleven in september. Het is de eerste permanente, exclusieve toonzaal in de geschiedenis van het bedrijf. De winkel is ontworpen door Belgisch architect en interieurontwerper Marc Merckx, die bij Tribù creatief directeur is. Hij wil bezoekers meenemen in het verhaal van het merk met een inspirerende winkelervaring die alle zintuigen prikkelt. Alles staat in het teken van tijdloze en discrete luxe, met een neutraal kleurenpalet en natuurlijke materialen.
Los Angeles leek de ideale plek voor een eerste showroom, omdat het milde klimaat er een onthaast buitenleven stimuleert. Het blijft echter niet bij die ene winkel: volgend jaar is Milaan aan de beurt. Tribù, het bedrijf van de familie De Cock, heeft retailpartners in een negentigtal landen wereldwijd.