Woonmagazine en pop-upwinkels
Tijdens de beide evenementen zal de keten een pop-upwinkel openen waar volledige voorbeeldinterieurs zullen getoond worden en er zullen ook stylisten aanwezig zijn om klanten te helpen met hun interieur.
“Het trendy interieuraanbod van Karwei heeft het niveau en de kwaliteit die je terugziet in de toonaangevende woonbladen. Onze aanwezigheid op deze beurs sluit naadloos aan bij de doelstelling van Karwei: consumenten inspireren en helpen zelf hun ideale interieur te creëren”, zegt brandmanager Matthijs van Ewijk.
Karwei steekt ook veel tijd in de ontwikkeling van de interieurcollectie: “Karwei volgt de ontwikkelingen op interieur- en styling gebied op de voet. We reizen elk jaar af naar grote internationale beurzen. Zo weten we al in heel een vroeg stadium wat er op het gebied van vorm, materiaal en kleur en gevoel gaat spelen. Met die kennis ontwikkelen we nieuwe collecties. De meeste meubelen worden in eigen land geproduceerd”, zegt manager stijl & trends Johanne Sintnicolaas.
Karwei geeft al een eigen gratis woonmagazine uit, dat een oplage heeft van 5,5 miljoen exemplaren.