Derde concept in één jaar tijd
KlusWijs Home wil naar eigen zeggen “met vakmanschap, inspiratie en informatie toegevoegde waarde bieden aan klanten en aan ondernemers in de doe-het-zelf”. De winkel werkt met woonadviseurs, stylisten, thuisadvies en kan een klus voor behangen, schilderen of woninginrichting desgewenst volledig uitvoeren.
Franchiseorganisatie KlusWijs telt momenteel 31 bouwmarkten en startte vorig jaar al twee nieuwe formuleconcepten: KlusWijs Compact en KlusWijs Extra. Compact is ontwikkeld voor locaties tot maximaal 800 m² en richt zich op de assortimentsgroepen interieur, techniek en constructie. KlusWijs Extra is het winkelconcept voor een vestiging vanaf 3000 m², voor het complete bouwmarktassortiment in combinatie met de groepen dier, levend groen, kleding, hobby en wonen.
KlusWijs Bouwmarkt, nog een ander relatief nieuw concept, is voor een vvo vanaf 700 m². Naast de assortimentsgroepen van KlusWijs Compact brengt Bouwmarkt ook sanitair en ‘buiten’. Dit concept werd door KlusWijs inmiddels vier jaar geleden gelanceerd.