Nieuwsbrief is slechts het begin
Gelukkig is e-mailmarketing veel meer dan alleen de nieuwsbrief. Het zou anders vrij saai worden, zowel in de inbox als in het overzicht van de marketeer. Een nieuwsbrief is slechts het begin, de basis. Daarna volgen de automatische e-mailcampagnes.
In de nieuwste kennisbundel van MailPlus vindt u daarom een selectie van blogposts, geschreven door medewerkers van de e-mailmarketingspecialist. Hierin leggen ze uit welke e-mailcampagnes onmisbaar zijn en geven ze praktijkvoorbeelden.
Zo weet u na het lezen van deze kennisbundel:
- Welke e-mailcampagnes echt onmisbaar zijn in uw online marketingmix;
- Hoe u zelf deze campagnes voor uw organisatie kunt inzetten;
- Hoe u e-mailmarketing kunt inzetten om nieuwe producten en diensten onder de aandacht te brengen;
- Wat dynamische content is, hoe u dat kunt inzetten in uw nieuwsbrieven en waarom het loont om hier tijd en moeite in te steken;
- Op welke manieren u ervoor kunt zorgen dat de conversie in en vanuit uw nieuwsbrief verbetert;
- Hoe u de feestdagen kunt aangrijpen om succesvolle e-mailcampagnes in te zetten.
Over MailPlus
MailPlus is de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor webwinkeliers, marketeers en franchiseformules.
MailPlus bestaat dit jaar 10 jaar en wordt inmiddels door meer dan 5000 gebruikers ingezet als e-mailmarketingoplossing.