MediaMarkt Sint-Lambrechts-Woluwe is de eerste Belgische winkel van de elektroretailer die heropent volgens het vernieuwde “Core”-winkelconcept, met een meer industriële uitstraling.
“Wauw-gevoel”
Midden april begonnen de renovatiewerken aan de 3200 m² grote winkel op de Leuvensesteenweg, vandaag heropende die dan volgens het vernieuwde concept. Om een revolutie gaat het niet: “De winkel is volledig gemoderniseerd, maar voelt wel aan als de vertrouwde elektronicawinkel die mensen al kennen”, zegt CEO Remko Rijnders van MediaMarkt Benelux. “Enkel zetten we de beleving van de klant hier nog meer centraal door hen echt een ‘wauw-gevoel’ te bezorgen.”
De nieuwe winkelinrichting heeft een meer industriële uitstraling door de combinatie van verschillende soorten metaal, hout en zwarte accenten. Op 2 juli opent Apple ook een vernieuwde shop-in-shop in de winkel. MediaMarkt zal deze look&feel hierna verder uitrollen naar de andere winkels in België.