MediaMarkt heeft nu ook een winkel in Boortmeerbeek: op de Leuvensesteenweg opende een vestiging volgens het vernieuwde Core-concept.
In een nieuw jasje
Het vernieuwde winkelconcept van de keten kenmerkt zich door een meer industriële uitstraling op het vlak van kleur en materiaalgebruik. Er is opvallend veel gewerkt met diverse soorten metaal, gecombineerd met houten accenten. Ook het gebruik van het zwart accentueert de uitstraling. “De vertrouwde service, maar in een hip en modern jasje”, zo beschrijft MediaMarkt de nieuwe winkel van 1140 m², die te vinden is waar vroeger Lighthouse Gallery zat
De 23 winkelmedewerkers moeten de omnichannelstrategie van MediaMarkt versterken. Zo kunnen klanten terecht bij de Smartbar voor reparaties aan het scherm van hun toestel en zal het mogelijk zijn in de winkel online bestelde producten op te pikken. CCO van de winkel is David Vandael, die elf jaar ervaring heeft als manager in de retailsector, maar nieuw is bij MediaMarkt.
“Bij de omnichannelstrategie hoort ook het verder uitbreiden van ons winkelnetwerk in België, en de winkel in Boortmeerbeek is hier een nieuw voorbeeld van. Bovendien is het de tweede winkel in België die werd ingericht volgens de nieuwe versie van het Core-concept, waarmee we iedereen die langskomt een fantastische beleving willen bezorgen,” aldus CEO Remko Rijnders van MediaMarkt Benelux.