Naamsbekendheid
Made.com wil dankzij de samenwerking met Zanox verder groeien in bepaalde landen op het Europese vasteland, zowel qua omzet als qua naamsbekendheid. In elk land zal er op lokaal niveau worden samengewerkt met de mensen van Zanox.
“Ik kijk er erg naar uit het affiliate-programma in Nederland met zanox naar een hoger niveau te brengen en onze klanten nog beter te bedienen tijdens de gehele customer journey. De intensieve internationale samenwerking met lokale aansturing zal hierbij een goede ondersteuning zijn”, zegt Damien Poelhekke, hoofd Benelux bij Made.com.
Zanox zegt dat de samenwerking met Made.com de perfecte stap is in de nieuwe strategie, waarbij het meer aandacht wil geven aan de groeiende online markt voor home & living. “We zien dat steeds meer consumenten deze aankopen online durven te maken en er valt dus nog veel te winnen op dit gebied. Bovendien past het innovatieve concept goed bij de publishers die bij ons zijn aangesloten en de home & living-markt actief promoten”, aldus Lauri Koop, managing director Benelux bij Zanox.