Elektronicaketen BCC heeft een koerswijziging aangekondigd. Daarbij gaat het meer focussen op service- en dienstverlening. Het bedrijf wil in de toekomst door het leven gaan als een consumer centric excellence bedrijf.
“Consumer centric excellence”
“Met alle innovaties die vandaag en morgen toepasbaar worden voor het retail-landschap, kunnen we meer zijn dan een traditionele elektronica-retailer. We gaan nieuwe proposities en businessmodellen ontwikkelen. Tevens focussen we op de consumer journey, -experience en -intimacy. Na dit verbeteringstraject zijn we een consumer centric excellence bedrijf”, zegt BCC in een bericht rond de koerswijziging.
De veranderingen, die met de nieuwe koers gepaard gaan, zullen het komende jaar geïntegreerd worden en zullen stap voor stap zichtbaar worden voor de consument. BCC wil zo ambassadeurs creëren bij zijn klanten, die als loyale consumenten de keten zullen aanraden bij anderen.
BCC wil in de toekomst meer toegevoegd waarde leveren op basis van de persoonlijke interesses van de klant. “Zo zorgen we dat we altijd en overal relevant zijn, waarbij we optimaal gebruik gaan maken van de combinatie van online en onze 75 winkels.”