Morgen opent in Dronten een vernieuwde Bakker Bart-winkel, gevolgd door eentje in Oss op 21 april. In de nieuwe formule ligt de nadruk op de dagelijkse verse broodproducten die in de winkel worden gebakken en op horecaproducten.
Verbreed asssortiment
Het assortiment in het vernieuwde concept is verbreed met biologische yoghurt met vers gebakken granola, lunchsalades, rustieke broden en wraps. Ook de winkelinrichting, zoals het meubilair, de verlichting en de routing, is nieuw.
Bakker Bart opende in juli vorig jaar in Groningen de eerste winkel met de vernieuwde formule, in februari van dit jaar volgde de tweede in Veldhoven. In deze nieuwe winkels zijn de meest succesvolle onderdelen van de nieuwe winkelformule doorgevoerd. Dit jaar zullen deze verder worden uitgerold. Uit onderzoek bleek dat consumenten de aspecten vers, vol, vriendelijk, lekker en schoon het meest waarderen. De franchiseorgansiatie is hiermee aan de slag gegaan voor de nieuwe winkelformule.
Bart’s Retail opende bijna veertig jaar geleden de eerste Bakker Bart in Nijmegen en groeide in de afgelopen jaren door naar meer dan 170 winkels in Nederland.