Primera gaat samenwerken met Riverdale om samen een nieuw cadeauconcept te ontwikkelen. Dat zal vooral betekenen dat het aanbod van Primera wordt uitgebreid met een aantal nieuwe artikelen uit het assortiment van Riverdale.
Vernieuwing en verbreding
Daarbij wordt gekozen voor producten als fotolijsten, verzorgingsproducten en kaarsen. In een eerste fase zal het concept uitgetest worden in dertien verschillende winkels van Primera, verspreid over heel Nederland. Als de proefperiode bij de eerste winkels een succes is, dan zal Primera volgens commercieel directeur Gert van Doorn zeker overwegen om het concept verder uit te breiden naar andere filialen van de keten.
“Onze klanten willen in de buurt een leuk, betaalbaar, maar wel onderscheidend cadeautje kunnen kopen. Een bijzonder merk met vernieuwing en verbreding is daarbij een absolute must”, zegt Van Doorn over de samenwerking aan het vakblad Gemengde Branche. Ook bij Riverdale zijn ze tevreden met de samenwerking en zien ze het als de perfecte manier om het cadeauconcept verder uit te bouwen.