De Nederlandse modeketen Men at Work heeft op Utrecht Centraal zijn eerste stationswinkel geopend. De winkel is met zijn 90 m² een kleinere versie van het normale concept van de keten.
Uitgebreide service
Men at Work wil met de opening van de stationswinkel een nieuwe doelgroep aanspreken, die steeds minder tijd heeft om in de stad te winkelen. In de kleinere winkel wordt dan ook maar een kleine greep uit het aanbod van Men at Work aangeboden. Met 88 miljoen bezoekers per jaar is het Utrecht Centraal Station dan ook het perfecte uitstalraam voor het merk, om klanten zo naar de grotere conceptwinkels en de webshop te lokken.
In de winkel wordt niet enkel kleding verkocht, maar staat ook een heel team klaar dat de coupe van de klant bijwerkt en zijn schoenen schoonmaakt, terwijl klanten er ook hun telefoon kunnen opladen. Producten die niet beschikbaar zijn, kunnen onmiddellijk besteld worden en de volgende dag opgehaald worden in de winkel.
Men at Work is de voorbije tijd sterk bezig aan expansie. Het afgelopen jaar opende het al winkels in Amsterdam, Amersfoort, Nieuwegein, Enschede en Den Haag. Daarnaast komen er dit jaar nog vestigingen in Gent en Leiden.