Blokker springt met zijn nieuwe actie “Dolle Dagen” naar eigen zeggen in het gat dat de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf en het Prijzencircus van V&D achterlieten. Meer dan duizend producten worden krijgen tijdens de actie een lagere prijs opgeplakt.
Op vraag van de klant
Blokker zegt te hebben besloten om met de Dolle Dagen te starten, omdat uit onderzoek zou blijken dat meer dan 60% van de klanten van Blokker graag wil dat de keten uitpakt met een dergelijke actie.
De Dolle Dagen is de grootste actie ooit bij de keten. “De eerste Dolle Dagen staan voor bijzonder assortiment, speciaal ingekocht. En we introduceren maar liefst 24 nieuwe merken. Vernieuwing staat bij Dolle Dagen voorop”, aldus marketingdirecteur Robert Bohemen.
De actie loopt van 28 september tot 5 oktober in alle Blokker-winkels in Nederland, en alle aanbiedingen zullen ook verkrijgbaar zijn op de Nederlandse webshop van Blokker.
Op 1 oktober worden er nog een aantal nieuwe producten toegevoegd aan het assortiment van de Dolle Dagen. Daarbij worden onder andere een leaseauto en de inhuur van schoonmaakhulp aangeboden.