Webwarenhuis Fonq opent in Amsterdam een pop-upcadeauwinkel, waar het meer dan 300 cadeaus voor de feestdagen zal verkopen. Het is de eerste keer dat Fonq stappen in de fysieke winkels zet.
Samenwerking met leveranciers
Voor de invulling van de pop-upwinkel werkt Fonq samen met een aantal leveranciers. Zo zorgt Sonos voor de muziek in de winkel en kunnen bezoekers koffie krijgen dankzij koffiemachines van onder andere Jura en EMC.
Daarnaast worden er wekelijks workshops georganiseerd, zoals het maken van gepersonaliseerde lederen schorten en exclusieve armbanden met Witloft en Pig & Hen, tot wijnproeverijen en kerstdineradvies door Grapedistrict en ZTRDG.
Eerste fysieke winkel
Fonq heeft al een eigen showroom op het hoofdkantoor in Utrecht, maar het is de eerste keer dat het een eigen winkel opent. Die stap maakt het bedrijf na klantonderzoek en gesprekken met verschillende merken.
De pop-upwinkel opent op 28 november zijn deuren en zal tot en met 24 december open blijven. “Het belangrijkste doel is om samen met influencers en gerelateerde merken contact te maken met klanten en de ‘Vind jouw mooi’ campagne uit te dragen gedurende de feestdagen”, aldus marketingdirecteur Jeremiah Albinus.