IJsvogel Retail, het moederbedrijf van Pets Place en Boerenbond, lanceert een nieuwe app voor beide formules. Die moet online en offline winkelen met elkaar verbinden en voordelen bieden aan trouwe klanten.
VIP Club
“We willen anno 2017 onze klanten nóg beter en persoonlijker kunnen helpen. Waar de fysieke winkels van Boerenbond en Pets Place worden ervaren als ontmoetingsplekken met professionele kennis, biedt de app een aanvulling hier op. Het geeft ons de mogelijkheid om 24/7 met onze shoppers in contact te staan”, zegt commercieel directeur Cora Kleinhout.
Gebruikers van de app worden lid van de VIP Club, die persoonlijk advies en uitnodigingen voor VIP-events biedt. Dat advies wordt aangepast naargelang het profiel van de gebruikers en hun huisdier. Daarnaast sparen ze ook punten, die ze kunnen gebruiken voor kortingen of een donatie aan het goede doel. Consumenten die de app niet gebruiken, kunnen ook een fysieke klantenkaart aanvragen en zo lid worden van de VIP Club.
IJsvogel Retail lanceerde dit kwartaal ook al nieuwe websites voor zowel Pets Place als Boerenbond. In Nederland zijn 197 vestigingen van Pets Place te vinden en 67 Boerenbond-winkels, die laatste wel steeds in combinatie met een winkel van Pets Place.