Karwei opent vandaag een pop-upwinkel op Utrecht Centraal. In de City Loft kunnen klanten drie weken lang de wooncampagne en de nieuwe woonstijlen van dit najaar ontdekken.
Nieuwe wooncampagne
City Loft, geïnspireerd op het luxeleven in de stad, is de eerste van de vier woonstijlen die Karwei in de tijdelijke showroom laat zien. Ook de woonstijlen Artist Home, Cosy Cabin en Green House komen hier aan bod. Bezoekers kunnen in de pop-upwinkel wachten op de trein, werken en wooninspiratie opdoen. De City Loft staat iedere week in het teken van een Europese stad, zoals Londen, Berlijn of Parijs. Reizigers kunnen wekelijks een citytrip winnen door er een foto te maken en deze te delen op Instagram met de hashtag #karweicityloft.
De woonstijlen op Utrecht Centraal maken deel uit van de nieuwe wooncampagne van Karwei die start vanaf week 39. De artikelen zijn dan vanaf 25 september online en in de bijna 140 bouwmarkten van Karwei verkrijgbaar.
Karwei, dat vorig jaar een omzet van 1,7 miljard euro behaalde, staat met moederbedrijf Intergamma in de top-3 van Nederlandse non-foodretailbedrijven en is marktleider in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. De winkelomzet van Intergamma klom vorig jaar met 3%, onder andere dankzij de aantrekkende huizenmarkt en uitbreiding van onlineactiviteiten. Karwei opende in mei in Amsterdam haar derde bouwmarkt nieuwe stijl.
Karwei had eind vorig jaar een pop-uphotel in Amsterdam, ook dat was een tijdelijke locatie om consumenten te inspireren.