De welkomstmail: een eerste kennismaking
31% van de organisaties die e-mailmarketing inzet, verstuurt geen welkomstmail. Dat blijkt uit onderzoek van MarketingSherpa. Zonde, want er valt veel te bereiken met die allereerste e-mail.
Met de welkomstmail kunt u namelijk een hele belangrijke eerste indruk achterlaten bij de ontvanger. Het is de eerste kennismaking met uw organisatie en geeft houvast aan de ontvanger. Wie zijn jullie? Wat bieden jullie? Hoe kan ik ermee aan de slag? Waar zijn jullie te vinden?
Download de 10 voorbeelden
In de whitepaper van Mailplus gaat men dieper in op 10 voorbeelden van welkomstmails uit verschillende e-mailmarketingcampagnes van verschillende (retail)organisaties. Bij wijze van voorbeeld worden belangrijke elementen besproken, zoals design, copy en call-to-action, om zo handvaten te geven voor het optimaliseren van uw eigen welkomstmail.
MailPlus is de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor webwinkeliers, marketeers en franchiseformules. MailPlus bestaat dit jaar 10 jaar en wordt inmiddels door meer dan 5.000 gebruikers ingezet als e-mailmarketingoplossing. Kijk voor meer informatie op MailPlus.nl.