Blokker heeft Bas Verheijen aangesteld als de nieuwe directeur marketing & formule. Verheijen is een van de oprichters van websupermarkt Picnic en werkte eerder ook al voor C1000, Ahold en Procter & Gamble.
“Op een kantelpunt”
Verheijen stond in 2015 mee aan de wieg van Picnic, maar trok zich in 2017 terug uit de startup. Hij gaat nu een nieuwe uitdaging aan bij Blokker, waar hij als marketingverantwoordelijke de winkelformule sterker in de markt moet zetten. “Blokker is een iconisch merk met een prachtig erfgoed en gedreven medewerkers. In de afgelopen twee jaar is er veel geïnvesteerd in vernieuwing. Alle ingrediënten zijn aanwezig om het merk weer enorm te laten bruisen én dicht bij de klant te brengen. Ik draag daar graag mijn steentje aan bij, want Blokker hoort gewoon in de Nederlandse winkelstraat”, aldus Verheijen.
“Blokker bevindt zich op een kantelpunt. De ingezette vernieuwing moet nu doorwerken in alle vezels van ons bedrijf, zowel online als offline. Wij zijn dan ook zeer verheugd om Bas Verheijen aan ons team te kunnen toevoegen. Met Bas hebben we niet alleen een getalenteerde marketeer in ons midden, maar ook een teamplayer en verbinder”, voegt Casper Meijer, algemeen directeur Blokker en CEO Blokker Holding daar aan toe.