Je prospect is veranderd, maar ben jij dat ook? Salesexpert Michael Humblet deelt de nieuwste strategieën en technieken om je verkoop in 2024 te verbeteren.
Sales in een digitale wereld
Of je nu een junior sales executive of een door de wol geverfde salesmanager bent, in het nieuwe tijdperk van digitale verkoop is het noodzakelijk om je verkoopaanpak te vernieuwen. Het digitale tijdperk en de eenvoudige toegang tot informatie hebben het kooptraject van klanten drastisch veranderd. Als gevolg daarvan is je traditionele verkoopaanpak misschien niet meer zo effectief.
De fundamentele waarden van een prospect zijn verschoven, net als de verkoopmethodes die je nodig hebt. In de huidige complexe en snel evoluerende bedrijfsomgeving is het simpelweg niet haalbaar meer om één enkele techniek te gebruiken voor elke verkoper en prospect. In plaats daarvan kan een hybride verkoopmethode een veelzijdigere en effectievere aanpak bieden.
Salesexpert Michael Humblet biedt daarom een exclusieve micro-learningcursus aan op het nieuwe RetailDetail Connect & Learn-platform. Hoe zet je ‘Dark Traffic’ – anonieme prospects – om in kopende klanten? Hoe kan je ‘social proof’ en sociale media in jouw voordeel gebruiken? En welke digitale personalsalestools zijn de nuttigste? Je leert het op jouw tempo, in beknopte en interactieve modules.
Toegang tot de RetailDetail Connect & Learn-omgeving is gratis voor RetailDetail Plus-abonnees. Je vindt er alle Plus-artikelen en meer dan vijftig interactieve microlearnings, e-cursussen, talks en podcasts.