“Klanten nog beter bedienen”
Algemeen directeur Dick de Lange is ervan overtuigd dat de klanten tevreden zullen zijn met de nieuwe winkel: “We kunnen onze klanten op deze plek nog beter bedienen. Iedereen die in Rijswijk de afgelopen jaren nog geen kennis heeft gemaakt met het verrassende en unieke assortiment van De Tuinen, zal bij deze nieuwe winkel zeker eens naar binnen moeten lopen”, vertelt hij aan Careality.
De ramen van de nieuwe winkel zullen ook een Digital Shopping Wall bevatten. Er worden stickers op de ramen aangebracht waar geïnteresseerde voorbijgangers via een QR-code worden doorgestuurd naar de website van De Tuinen. Vanaf 19 augustus zullen klanten terecht kunnen op de nieuwe locatie. Momenteel krijgen klanten in de huidige winkel een coupon die ze kunnen gebruiken in de nieuwe winkel wanneer deze is geopend.
De Tuinen is een keten die gespecialiseerd is in gezondheidsproducten en voedingssupplementen. De eerste winkel opende zijn deuren in 1981 en momenteel zijn er 106 vestigingen in Nederland. In 2003 werd De Tuinen door Ahold verkocht aan de Britse keten Holland and Barrett.