De line-up van de RetailDetail Night op 25 november is nu helemaal bekend. Het eindejaarsevent van de retailsector kan uitpakken met een goed gevuld én zeer gevarieerd programma.
Sterke content, sterk netwerk
Wel 25 sprekers zullen aantreden op de RetailDetail Night, op donderdag 25 november. De helft daarvan zijn retailers, de andere helft eminente retail- en marketingexperts. Sterke content is met andere worden meer dan verzekerd. Ook de inschrijvingen lopen vlot, met zoals steeds sterke vertegenwoordiging uit de retailsector. Op het aantal plaatsen staat een limiet, wacht dus niet te lang met het bestellen van uw tickets.
Een naam die we recent toevoegden aan de affiche is die van Gorillas. De snelbezorgdienst, die in juni van start ging in Antwerpen en Brussel, staat volop in de actualiteit na het afsluiten van partnerships met grote namen als Tesco en Casino. Over de plannen in ons land komt General Manager Benelux Sadik Cevik ons briefen.
On-trend
Ook helemaal ‘on-trend’ is Casper, de pionier van de ‘hybride keukens’ of spookkeukens in België. Na een succesvolle start in Gent in 2020 groeide het bedrijf al snel naar zeven vestigingen. Medeoprichter Peter Van Praet en CEO Matthias Laga onthullen enkele van de succesfactoren achter het bezorg- en afhaalconcept.
Foodretailer Delhaize komt het niet over food hebben, wel over HR: de supermarktketen maakt gebruik van het game-based leerplatform Play it om mensen op te leiden en nieuwkomers aan boord te verwelkomen. Digital Associate & Organisation Development Manager Vincent Goddeeris komt getuigen samen met CEO Brecht kets van Play it.
Schoenketen Torfs tot slot heeft grote stappen gezet op het vlak van e-commerce: online vertegenwoordigt nu al meer dan 20% van de omzet én is rendabel voor de retailer. Voldoende reden om e-commercemanager Karl Bosmans aan de tand te voelen, in gezelschap van digitaal marketingagentschap Upthrust.
Nieuwe locatie
De formule van de RetailDetail Night bleef ongewijzigd: drie thematische voorprogramma’s in de namiddag, gevolgd door een plenaire sessie ’s avonds, met de uitreiking van de awards Folder van het Jaar door BD myShopi, het retailjaaroverzicht door professor Gino Van Ossel, en keynotes door Albert Heijn en INNO. En dan, uiteraard: heerlijke hapjes, drankjes, en netwerken op niveau.
De locatie is nieuw: het event vindt deels plaats in de lokalen van RetailDetail en RetailHub, in de Antwerpse Shopping Stadsfeestzaal, en deels in de vlakbij gelegen feestzaal Horta. Het aantal plaatsen is daardoor beperkt: via deze link vindt u alle info over het programma en kan u tickets bestellen. Tot dan?