Optiekketen Hans Anders opende dit weekend in Hoofddorp een nieuwe winkel met interactieve digitale spiegels. Hiermee kan de klant via e-mail of sociale media direct de mening over een montuur aan vrienden en familie vragen.
Ingebouwde e-mail en social media
De optiekketen maakt voor de inrichting van de nieuwe winkel aan het Polderplein gebruik van materialen als donker hout en staal in bruin, grijs en zwart, afgewisseld met de rode accentkleur. De monturen worden ‘staand’ gepresenteerd in toegankelijke, van binnenuit verlichte schappen, die voor Hans Anders zijn ontwikkeld. De vestiging heeft een gediplomeerd opticien, audicien en een contactlensspecialist.
Vestigingsmanager Midas Cox over de nieuwe winkel: “Nu kunnen we onze klanten niet alleen een brede huis-, maar ook een merkencollectie aanbieden. Daarbij komt dat het resultaat nu zelfs meteen kan worden gedeeld met hun vrienden en familie. Daarmee komen we perfect tegemoet aan de wensen en behoeften van de klant.”
Collectie merkbrillen
De winkel biedt een breed assortiment van contactlenzen tot een collectie monturen en zonnebrillen. Ruim zestig procent van deze collectie bestaat uit merkbrillen tegen vaste lage prijzen. Zo kunnen klanten kiezen uit monturen van onder andere Tommy Hilfiger, Cacharel, Ray-Ban, Ted Baker, Just Cavalli, Thierry Mugler en Vogue.
De Hans Anders Groep uit Gorinchem is sinds 1982 leverancier van kwaliteitsbrillen en contactlenzen. Sinds 1999 levert Hans Anders ook hoorzorg. De organisatie heeft op dit moment 428 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk en Zweden (Direkt Optik). In totaal heeft de groep bijna 1400 medewerkers.