Met Albert Heijn, INNO en Neuhaus voegen we drie mooie namen toe aan het programma van de RetailDetail Night, het eindejaarsfeest van de retailsector, dat plaatsvindt op 25 november.
Herpositionering
Raf Van den Heuvel, general manager Albert Heijn België, zal een keynotepresentatie geven tijdens het avondprogramma van de RetailDetail Night op 25 november. De topman heeft heel wat te vertellen: de retailer zet zijn Belgische expansie immers volop verder, zowel online als offline. Vorige week opende de keten z’n 65ste Vlaamse winkel, en dat is met z’n 3500 m² meteen ook de grootste van het land.
Ook op het programma die avond: CEO Armin Devender en marketingdirecteur Elly Zwinnen van INNO. De warenhuisketen voert een strategische herpositionering door waarbij op termijn alle winkels zullen worden verbouwd. De naam is weer kortweg INNO en de opening van een online marktplaats luidt een nieuwe stap in op het vlak van digitalisering.
Voorprogramma’s
Pralineproducent Neuhaus had wel te lijden onder de coronacrisis maar behoudt het geloof in de toekomst: het merk blijft winkels openen en ontwikkelt ook verder onlineactiviteiten. Daarover vertellen marketingdirecteur Tim Kamanayo en e-commercemanager Kelly Notterdam meer in het voorprogramma GameChangers, waar ook sprekers van Trendwolves, The Guest, D’Ieteren en Delhaize present tekenen.
Tijdens het voorprogramma The Future of Food stelt coauteur Jorg Snoeck het gelijknamige boek officieel voor. Alle deelnemers ontvangen een exemplaar. Sprekers van Hopr, Deliveroo, Casper en Tiqah geven hun visie op de foodretail van morgen.
Het Consumer Activation Forum met BD myShop tenslotte brengt marketingspecialisten van FINN, Profacts, Pocket Marketing en Callebaut Collective op het podium en gaat op zoek naar de ‘Beste Folder van het jaar’.
Het programma van de RetailDetail Night is nu zo goed als compleet: de allerlaatste namen maken we volgende week bekend. Via deze link vind je meer details over het programma en kan je tickets bestellen.