Het programma van het Omnichannel & E-Commerce Congress is zo goed als rond: naast de eerder aangekondigde sprekers van Amazon, Shopopop en Zalando zullen ook Ocado en Blabloom op 5 maart het podium betreden.
Vooruitstrevende technologie
E-commerce is een harde noot om te kraken voor foodretailers: complex op het vlak van logistiek en wegens hoge kosten moeilijk rendabel te krijgen. Hoe je wél kan winnen met online boodschappen? Dat komt Europees topman Gregor Ulitzka van Ocado vertellen op het Omnichannel & E-Commerce Congress dat plaatsvindt op 5 maart bij RetailDetail in Antwerpen. Ocado is niet alleen een behoorlijk succesvolle Britse onlinesupermarkt maar ook – en vooral – leverancier van vooruitstrevende technologie aan andere foodretailers met onlineambities. Dat wordt leerrijk.
Lokaal ondernemerschap
Naast internationale namen brengt RetailDetail ook graag lokaal ondernemerschap voor het voetlicht. Een interessante case is Blabloom, een duurzame webwinkel voor ouders, baby’s en kinderen, die in 2021 een 750 m² grote belevingswinkel opende in Genk. Wat Blabloom uniek en anders maakt is de doorgedreven productselectie, service en advies die het bedrijf zowel in de winkel als online doortrekt. Medeoprichtster Kim Smeets komt de succesfactoren toelichten.
Vroegboekkorting
Eerder kondigde RetailDetail al de keynotes aan van Amazon, Shopopop en Zalando. Ook digitaal agentschap Hybrid en e-commercedienstverlener Vaimo treden aan op 5 maart. Tickets bestellen kan via de knop hieronder. Wacht niet te lang: de voorbije twee edities waren ruim vooraf uitverkocht. Nog tot 31 januari geniet je van vroegboekkorting!