Donderdag vindt voor de negende maal de RetailDetail Night plaats, het eindejaarsevent voor de retail in de Benelux. Alle tickets zijn nu de deur uit!
Met CST en mondmaskers
Gezien de precaire omstandigheden wordt het een bijzondere editie van de RetailDetail Night. Om het evenement in alle veiligheid te laten plaatsvinden, heeft RetailDetail extra maatregelen genomen. Het aantal deelnemers werd beperkt om de ruimtes niet op volle capaciteit te benutten en de nodige afstand te kunnen garanderen.
Verder gelden uiteraard de algemene spelregels voor evenementen: deelnemers zullen het Covid Safe Ticket moeten tonen bij de inkom en een mondmasker dragen in de zalen en wanneer ze zich verplaatsen. We zetten in op ventilatie en voorzien CO2-meters. Onze cateringpartners nemen de nodige hygiënemaatregelen, eten kan zittend aan tafels.
Op naar de relance
Ondanks de onzekere tijden verliep de ticketverkoop voorspoedig: gisteravond was het evenement volledig uitverkocht. “We hebben ingezet op sterke content en dat loont blijkbaar”, reageert een opgeluchte CEO Jorg Snoeck van RetailDetail.
Op de formule met diepgaande thematische voorprogramma’s ’s middags, gevolgd door een feestelijk avondprogramma, komt voorlopig geen sleet, al zal het netwerken noodgedwongen vanop veilige afstand en met mondmasker moeten gebeuren.
“We sluiten hiermee een periode af die bijzonder moeilijk was voor de hele retailsector en ook voor RetailDetail. Maar we hebben er vertrouwen in dat 2022 het jaar van de relance wordt. Daar klinken we donderdag op!”