Na een noodgedwongen pauze vorig jaar maakte de RetailDetail Night op 25 november een stevige comeback. Op de combinatie van sterke content en een uniek netwerk komt ook met coronabeperkingen geen sleet.
Uitverkocht congres
500 deelnemers, 28 sprekers, drie locaties, één eindejaarsevent voor de retailsector: hoewel het lang onzeker was of en in welke omstandigheden de RetailDetail Night kon plaatsvinden, mogen we dankbaar terugblikken op een meer dan geslaagde middag en avond. Na ruggenspraak met partners, sponsors en sprekers besloten we om het evenement toch te laten doorgaan – weliswaar met de nodige voorzorgsmaatregelen – en dat bleek een juiste beslissing: het werd een uitverkocht en sfeervol congres.
Het publiek had duidelijk ‘goesting’ om kennis te delen en sectorgenoten te ontmoeten. Dat kon tijdens drie voorprogramma’s: The Future of Food, Gamechangers en het Consumer Activation Forum. Het avondprogramma in een volle zaal Horta bracht de uitreiking van de award Folder van het Jaar aan Aldi, het retailjaaroverzicht met Gino Van Ossel, een boodschap van Jorg Snoeck en een heldere keynote door Raf Van den Heuvel, directeur van Albert Heijn België, die zijn presentatie bovendien afsloot met een primeur voor de aanwezigen.
Het netwerken in de Antwerpse Stadsfeestzaal, op de eigen evenementenlocatie van RetailDetail, diende dan wel met het nodige voorbehoud plaats te vinden, het werd toch een mooi orgelpunt. Op onze Facebookpagina ontdek je het fotoverslag van het event. Noteer nu al: volgend jaar vindt de RetailDetail Night plaats op donderdag 24 november.
We bedanken hierbij nog eens nadrukkelijk alle sprekers en ook onze sponsors: Xplore Group, BD myShopi, Centric, The House of Marketing/Upthrust, HighTouch, Hubo, Signify, Play It, M-Cube, Stibo, Coca-Cola, Jet Import, Duvel Moortgat en Alcobrands.