Het nieuwe boek The Future of Shopping: Re-set Re-made Re-tail is genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2022. Wordt de opvolger van het ‘Managementboek van het Jaar’ nu óók het beste nieuwe marketingboek?
Pakkende visies en observaties
The Future of Shopping: Re-set Re-made Re-tail, het nieuwste boek van RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck en redacteur Pauline Neerman, staat op de shortlist voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2022. Voor de twintigste keer reikt al het Nederlandse Platform Innovatie in Marketing (PIM) de Marketing Literatuur Prijs uit aan het beste nieuwe marketingboek en het beste marketingstudieboek.
Samen met onder andere Heleen Buldeo Rai, Cor Molenaar en Diederik Martens behoort ook The Future of Shopping tot de genomineerden. “De jury is blij met de pakkende visies en observaties van alle auteurs. De shortlist voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2022 is een hele mooie combinatie van nieuw en ervaren binnen het marketingvak geworden”, zegt juryvoorzitter Hans Molenaar over de selectie.
In 2018 werd The Future of Shopping: Waar Iedereen Retailer Is, de voorganger van dit boek, ook al bekroond als Managementboek van het Jaar. Zal deze volledig nieuwe editie opnieuw in de prijzen vallen? Op 24 november komt de uitslag uit de bus. Nog een extra reden dus om die dag mee te komen vieren op de RetailDetail Night, waar RetailDetail ook op extra feestelijke wijze zijn tienjarig bestaan viert.