Netwerken op niveau, dat is het motto op de RetailDetail Night, hét eindejaarsevent van de retailsector in de Benelux. Op 25 november ontmoet u eminente collega’s uit de branche in een informele setting. Benieuwd naar de namen?
Bekende namen
De ticketverkoop voor de RetailDetail Night verloopt voorspoedig: nu al is 70% van de beschikbare plaatsen de deur uit. Doordat we gebruik maken van een nieuwe locatie, waar we het evenement COVID-veilig willen laten plaatsvinden, hebben we immers een limiet gezet op het aantal deelnemers. Wacht dus niet te lang met het bestellen van uw tickets.
Heel wat retailers en merkfabrikanten hebben intussen hun deelname al bevestigd. Een greep uit de namen? Action, Ahold Delhaize, Albert Heijn, Aldi, Arvesta, Ava, Bavet, Beliving, Brico, Budbee, Cameleon, Carrefour, Coca-Cola, Colruyt Group, Delhaize, Deliveroo, e5, Gamma, Goed, Gorillas, Handyman, Hans Anders, Hopr, Hubo, INNO, Leen Bakker, Maxi Toys, McDonald’s, Meat & More, MediaMarkt, Oh’Green, Orange, Paintfactory, Peeters-Govers, Samsung, Shopopop, Spar, State of Art, Torfs, Van de Velde, vanHaren, Van Marcke, Weba, X2O, Zalando en ZEB zijn slechts enkele van de bekendste retailers die present tekenen.
Kortom: u mag niet ontbreken op 25 november.
Bekende formule, nieuwe locatie
De formule van de RetailDetail Night is bekend: drie thematische voorprogramma’s in de namiddag, gevolgd door een plenaire sessie ’s avonds, met de uitreiking van de awards Folder van het Jaar door BD myShopi, het retailjaaroverzicht door professor Gino Van Ossel, en keynotes door Albert Heijn en INNO. En dan, uiteraard: heerlijke hapjes, drankjes, en netwerken op niveau tot in de late uurtjes.
De locatie is nieuw: het event vindt deels plaats in de lokalen van RetailDetail en RetailHub, in de prachtige Antwerpse Shopping Stadsfeestzaal, en deels in de vlakbij gelegen feestzaal Horta – ook een architecturale parel. Het aantal plaatsen is daardoor wel beperkt: via deze link vindt u alle info over het programma en kan u tickets bestellen. Tot dan?