Uitgebreide beursvloer
Ruim 200 e-commerceleveranciers met kennis over alle facetten van online strategie presenteren zich op de beurs: van webwinkel software tot betaaloplossingen, van social media tot hosting en van online marketing tot fulfilment.
Lezingen en workshops
Tijdens het programma van de Webwinkel Vakdagen kunt u bovendien kennis opdoen over uiteenlopende onderwerpen in de 100 verschillende lezingen en workshops. In 5 thema-theaters en 2 Keynote Arena’s worden boeiende sessies verzorgd door een grote diversiteit aan sprekers uit binnen- en buitenland.
Een greep uit het aanbod:
- Achter de schermen van de succesvolle multi-channel webshop van KPN-HI
- Twee perspectieven op de woonbranche met als resultaat de Jan des Bouvrie Shop
- B2B Multichannel Commerce in de praktijk
- Hoe richt je een succesvol e-commerce kanaal in?
Bekijk hier het volledige programma.
Uiteenlopende thema’s
- Marketing: Email, Search, Affiliates, Mobile, Analytics, Web design, Social Media
- Software & Development: Webshop software, Content Management, Hosting, Full service webshops, Webdesign, Open Source
- Legal & Finance: Betaalsystemen, Incasso, Banken, Risico Management, Juridische adviesbureaus
- Logistics & Distribution: Post & pakketbezorging, Fulfilment, Voorraadbeheer
- Social Media & M-commerce: F-commerce, Sociale netwerken, Webcare, Mobiele sites, Social commerce, AppsDe beurs bezoeken?
Na voorregistratie zijn de Webwinkel Vakdagen gratis te bezoeken. Aanmelden kan via: http://www.webwinkelvakdagen.nl/nl/bezoekers/bezoekersregistratie
Datum: 25 & 26 januari 2012
Tijd: 11.00 – 18.00 uur
Locatie: Jaarbeurs Utrecht