Intergamma, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Gamma en Karwei, wil met een volledig nieuw directieteam haar groeiambities in de Benelux waarmaken. Onder de nieuwkomers bevinden zich gereputeerde namen.
Ervaren retailers
Intergamma wil zich verder ontwikkelen in de Benelux en met name ook het winkelnetwerk in België uitbreiden. Daarom versterkt de doe-het-zelfketen het directieteam met ervaren retailers. In België komt Dominique Motte, voormalig topman van Beliving en AS Adventure, aan het hoofd van de winkelketen. In Nederland neemt voormalig Albert Heijn-topman Cees van Vliet het roer in handen bij Gamma. Bij Karwei treedt Nicky Claeys aan: zij was voordien commercieel directeur bij Domino’s Pizza Europa.
Constantijn Weytingh, ex- Gall & Gall, wordt commercieel directeur, Levina Kleijwegt start als nieuwe directeur HR, Harold van der Scheur (ex-Maxeda) gaat het winkelnetwerk optimaliseren als directeur Format. Jurre Mulder, die al langer directielid is bij Intergamma, krijgt de functie van directeur Technologie en E-Commerce.
“We beginnen al eerste resultaten te zien van onze nieuwe strategie: onze klanttevredenheid groeit, onze medewerkerstevredenheid neemt toe, we timmeren hard aan de weg in onze duurzaamheidsambitie en ons marktaandeel groeit. Nu is voor ons het ideale moment om te investeren in de volgende fase van groei”, zegt CEO Joost de Beijer.