Vragen stellen aan personeel
Op Maakk.nl kunnen klussers allerhande tips vinden over hoe ze bepaalde zaken moeten aanpakken. Alles wordt daarbij netjes in verschillende stappen uitgelegd. Als de bezoeker toch nog vragen heeft, dan kan hij die stellen aan andere gebruikers van de website of aan het personeel van Praxis.
“Dit is het eerste klusplatform dat zich richt op vragen tijdens het klussen“, vertelt Roy van Keulen, directeur Klant bij Maxeda, aan Twinkle. “Op de site staan klusrecepten uitgelegd en kunnen mensen te allen tijde vragen stellen aan andere klussers of aan ons personeel in de winkels. Wij willen klussend Nederland weer het vertrouwen geven om iedere klus zelf uit te voeren.”
Bij de uitleg staan verder steeds alle benodigdheden. Als die verkrijgbaar zijn in de webwinkel van Praxis, dan zal er een rechtstreekse link beschikbaar zijn. De klusser die zijn boodschappenlijstje online zet, kan ook zelf aangeven bij welke andere online verkopers hij de producten heeft gekocht.