Winkels moeten belevingsplek worden
Dankzij die overname kan Fame binnenkort al zijn comeback vieren in de Media Markt Amsterdam Centrum aan de Oosterdokskade. Door de overname van het assortiment van Fame zegt het filiaal van Media Markt nu het grootste entertainmentassortiment in Nederland te hebben.
“Winkelbeleving en service zijn voor Media Markt belangrijke pijlers. Door het enorme assortiment dat ontstaat, kan het zomaar zijn dat je verrast wordt met een vondst, geattendeerd wordt op een muziekpareltje of nieuwe muziek of films ontdekt in de winkel. Of dat je er je favoriete artiest ontmoet bij een signeersessie,” zegt Barry van Ruiven, directeur Media Markt Nederland.
De overname hoort ook in de strategie van Media Markt om van de fysieke winkels steeds meer een belevingsplek te maken. “Winkelen gaat nog leuker worden. We gaan er alles aan doen om bezoekers een fantastische beleving te geven,” zegt Van Ruiven. “Denk aan optredens, signeersessies en feesten – in lijn met ons doel om van elke Media Markt een ‘pleasure dome’ te maken. De overname van Fame sluit hier perfect op aan.”