In december pakt Albert Heijn in België uit met een wel heel bijzondere 1+1+1 promotieactie. Niet alleen de shopper wordt er beter van…
Waarom kiezen?
Albert Heijn staat in België bekend om z’n vaak spectaculaire promotieacties met gratis producten. De supermarktketen krijgt wel eens kritiek voor die agressieve aanpak, maar dat zal in december toch anders zijn. Het bedrijf opteert nu namelijk voor een bijzondere aanpak, onder het motto “Waarom kiezen tussen geven en krijgen?”
De retailer lanceert een 1+1+1 promotieactie die ongezien is. Het opzet: koop 1 product, krijg er zelf 1 gratis bij en Albert Heijn geeft er 1 aan de Voedselbanken. Een hartverwarmend initiatief tijdens de feestdagen.
Algemeen directeur Raf Van den Heuvel onthulde de nieuwe actie donderdagavond tijdens de RetailDetail Night. Het eindejaarsevent voor de retailsector werd bijgewoond door bijna 500 retailprofessionals uit de Benelux. Vorig jaar kon het evenement niet doorgaan wegens lockdownmaatregelen, dit jaar kon het – mits extra voorzorgsmaatregelen – op het nippertje nog wel.