Een wereld vol deals, dat belooft AH Voordeelshop. Albert Heijn introduceert een webshop met non-foodaanbiedingen, van producten tot etentjes en attracties.
Deals van het seizoen
Volgende week lanceert Albert Heijn in Nederland AH Voordeelshop, een webwinkel waar klanten deals “van het seizoen” kunnen vinden. Het gaat om non-foodassortiment en “leuke uitjes”, zoals overnachtingen of tickets voor de zoo, die met kortingen worden aangeboden. De supermarktketen had al zo’n aanbod, maar online wordt dat nu verder uitgebreid.
De AH Voordeelshop biedt nog veel meer deals dan in de winkels en de webshop wordt het hele jaar door aangevuld met nieuwe items. Klanten kunnen ook Airmiles inwisselen in de AH Voordeelshop, meldt de supermarktketen. “We zien dat klanten onze aanbiedingen op non-food, restaurants, uitjes en tickets altijd erg waarderen”, zegt directeur merchandising en formats Constantijn Ninck Blok.
De webshop doet wat denken aan de non-foodwebshop van Lidl, maar ook aan het onlineplatform Deals! van Colruyt. Sinds 2021 verkoopt de Belgische branchegenoot daar near-foodaanbiedingen tegen hoge volumekortingen, om promojagers aan te trekken en als antwoord op de toenemende concurrentie van buitenlandse onlinespelers. Mogelijk kan Albert Heijn via de Voordeelshop ook meer gaan samenwerken met zusterformule Bol.