Carrefour verlengt zijn Koopkrachtacties in België: de supermarktketen bevriest opnieuw de prijzen van honderd artikelen. De campagne wordt ook aangevuld met een initiatief voor goedkope stukken groenten en fruit.
Weer 100 dagen
Afgelopen zomer ging Carrefour in België van start met de campagne Koopkrachtacties. De langstlopende actie was daarbij het blokkeren van honderd prijzen gedurende honderd dagen, die liep van september tot en met half januari. De supermarktketen herhaalt de actie nu en bevriest nogmaals de prijzen van honderd huismerkartikelen, honderd dagen lang.
De actie loopt nu van 18 januari tot 23 april. Enkele voorbeelden van deelnemende producten zijn bananen, gerookte Serranoham, make-upwatjes en vanille douchecrème Carrefour Soft. Het gaat dus niet alleen om voeding, maar ook andere dagelijkse benodigdheden.
Gedurende de Koopkrachtacties-campagne worden ook nog andere initiatieven uitgelicht. Zo lanceert de keten tegelijkertijd ook de actie “5 groenten en fruit voor minder dan 1 euro”, waarmee Carrefour zijn klanten aanmoedigt om beter te eten.