Deen breidt het online aanbod uit met een beperkt assortiment vers. Klanten kunnen verstassen samenstellen met daarin drie hardlopende versartikelen.
Vullen voor vaste prijs
Online klanten kunnen de verstassen vullen voor een vaste prijs. Een tas met drie groenten- en zuivelproducten kost 2 euro, een verstas met fruit kost 4 euro. Een vlees-vis-vegatas met bijvoorbeeld biologisch gehakt, zalmfilet en vegetarische hamburgers bestelt de online klant voor 5 euro.
Binnenkort wordt ook een broodtas aan het online versassortiment toegevoegd. De klant kan de verstassen samen met de uit de webshop bestelde kruidenierswaren afhalen in de winkel of laten bezorgen. Deen voorziet met de verstassen met een selectief assortiment in de basisbehoefte van klanten, stelt directeur Leendert van Eck.
Webwinkel groeide fors
Deen ging ruim een jaar geleden van start met de webwinkel. Het online assortiment van de regionale supermarktketen bevatte tot voor kort uitsluitend kruidenierswaren en voorraadproducten als frisdrank, bier en papierwaren.
Niettemin groeide de webshop vorig jaar met 800 tot 900 procent. Deen speelt hiermee bijna break-even, aldus Van Eck.