Hoogvliet opende vanmorgen haar eerste winkel in de nieuwe stijl in Stadshart Cadenza in Zoetermeer. De afdelingen agf en slijterij kregen een nieuwe uitstraling en hier en daar probeert de keten digitale posterborden uit.
Geslaagde tests in Den Haag
De nieuwe brengt op 2.150 m² onder andere verse noten, diepvriesvis en -zeevruchten en losse eieren. Aan de koffietafel kan de klant een gratis kopje koffie drinken. Deze elementen zijn het resultaat van tests in de winkel aan de Theresiastraat in Den Haag. Verder bestaat het assortiment uit snelle maaltijden zoals verse traiteurmaaltijden, pizza’s, gegrilde kip, snacks en spareribs.
Op de nieuwe digitale posterborden – bestaand uit twee of drie schermen – zijn aanbiedingen, korte sfeerbeelden en filmpjes te zien. De nieuwe aankleding heeft een strakke en duidelijke uitstraling en is een vervolg van de vernieuwde huisstijl van Hoogvliet. Deze werd doorgevoerd in de folder- en prijscommunicatie die deze week in alle winkels van start is gegaan.
De supermarkt in Zoetermeer is de 67ste winkel van de supermarktketen, dit najaar volgt nummer 68 met de opening aan de Badhuisstraat in Scheveningen. Dat wordt de tweede nieuwe vestiging in de vernieuwde stijl van Hoogvliet. Daarnaast zet de keten ook in op online: naast de afhaalpunten in bestaande winkels, wordt het gebied van thuisbezorgen uitgebreid. Vanaf april kunnen ook klanten in Rijswijk, Voorburg en Leidschendam boodschappen laten bezorgen.