Zwaar gelovige kerkgangers
De zwaar gelovige klanten zouden aanstoot nemen aan de ‘duivelse’ achternaam van de beroemde Tilburger. De actieslogan “We geven ze op hun donders” viel bij de Barneveldse kerkgangers zo slecht dat alle bordjes, posters, flyers en stickers uit de winkel zijn gehaald.
Het hoofdkantoor van Jumbo staat achter de beslissing van de filiaalhouder, laat directeur Frits van Eerd weten. “Als klanten klachten hebben vanwege een bepaalde geloofsovertuiging, kan ik me goed voorstellen dat daar iets aan gedaan wordt. We willen niemand voor het hoofd stoten.“
Geslaagde marketingstunt
De supermarktketen liet vrijdag ook weten dat alle pakken zijn uitverkocht. Dezelfde dag lanceerde het bedrijf hier een nieuwe commercial over en plakten alle filialen de levensgrote borden van de realityster in de winkel af met een bordje ‘uitverkocht’. Op Marktplaats worden de pakken inmiddels voor 20 tot 50 euro per stuk aangeboden.