Met een pop-upwinkel op de Meir wil Lidl het uitgebreide babyassortiment van het huismerk Lupilu in de kijker zetten. Steeds meer consumenten vertrouwen immers op huismerken voor babyproducten.
Producten testen
Het babyassortiment van Lidl-huismerk Lupilu omvat naast luiers ook voeding, speelgoed, kleding, kinderwagens en verzorgingsproducten. Het merendeel van die producten is enkel te koop via de webshop lidl.be. Om een breder publiek te laten kennismaken met het aanbod, opent Lidl van 12 tot 22 juni een pop-upwinkel op de Meir in Antwerpen. Hier kunnen klanten de producten dan in het echt ontdekken.
Volgens een recente studie van iVox – in opdracht van Lidl – kopen meer dan de helft van de Belgen (55.4%) luiers van huismerken. 34% koopt vochtige billendoekjes van een huismerk. “Als we kijken naar verzorgingsproducten in ons gamma, kan je door luiers en vochtige billendoekjes te kopen van Lupilu, maar liefst vier keer zoveel besparen in vergelijking met de variant van een A-merk, zegt woordvoerster Isabelle Colbrandt.
Het is overigens niet voor het eerst dat Lidl een pop-upwinkel opent op de Meir: in 2018 pakte de discounter al eens uit met een tijdelijke kerstshop.