Het Zwitserse koffiemerk Nespresso lanceert een speciaal travelconcept van zijn Boutique in Amsterdam Schiphol Airport en Utrecht Centraal Station. De eerste twee vestigingen met dat concept openen morgen de deuren.
Zestien vestigingen
“Met deze nieuwe Boutiques kunnen we de honderdduizenden reizigers die dagelijks via Schiphol en Utrecht CS reizen en weinig tijd hebben, snel voorzien van kwaliteitskoffie en de beste persoonlijke service. We zijn dan ook verheugd met deze uitbreiding van ons retailnetwerk, die past in de strategie van Nespresso om het aantal Boutiques op A-locaties in Nederland fors uit te breiden”, zegt algemeen directeur Mark Ruijgrok. Van het oude concept zijn er al veertien vestigingen in Nederland.
Met de twee nieuwe locaties wil Nespresso het voor zijn klanten mogelijk maken om capsules te kopen van en naar het werk, zonder daarvoor een omweg te moeten maken. Online bestellingen staan bovendien binnen één uur klaar in een Boutique naar keuze. Bovendien zijn de nieuwe winkels zeven dagen op zeven geopend en hebben ze ruime openingsuren. In Utrecht Centraal Station wordt dan ook de vernieuwde stationshal geopend, waar een grondige verbouwing heeft plaats gevonden.