Supermarktketen Plus lanceert een nieuwe reclameslogan: ‘Goed eten, daar houden wij van’. Zo wil ze aan de consument duidelijk maken waar Plus voor staat.
Nieuwe strategie
“We willen de beste supermarkt van Nederland worden. Daarom leggen we de lat continu hoog en richten we ons op dat, wat voor klanten het belangrijkste is: hun dagelijkse eten en drinken. Daarin willen wij de allerbeste zijn. Aandacht voor goed eten zit verweven in de identiteit en de waarden van Plus. We waren echter te bescheiden in het vertellen van onze verhalen aan de klant”, zegt commercieel directeur Eric Leebeek volgens Distrifood.
De nieuwe slogan en de nieuwe strategie hebben ook hun gevolgen op de reclamecampagnes van Plus. Zo zullen de tv-reclames zich niet langer afspelen in een supermarkt, maar wel in de keuken. In de commercials zal dan steevast aandacht gegeven worden aan producten die typisch zijn voor de supermarktketen, maar er wordt ook ruimte gemaakt voor alledaagse producten. De kern van de boodschap zal steeds de visie van Plus op goed eten zijn.