Promotie van Spaanse goederen
Het bedrijf mikt in de eerste plaats op de toeristen of zakenlui die in Spanje of Portugal een bezoek hebben gebracht aan de fysieke verkooppunten van de keten. De webwinkel moet dan ook uitgroeien tot een marktplaats, waar iedereen in Europa Spaanse goederen kan vinden. Tot nog toe was de online winkel alleen bruikbaar voor consumenten in Spanje en Portugal.
Het aanbod voor de Europese consument is dan ook ruim en gaat van mode tot typisch Spaanse voeding. In de online schappen van de keten liggen vandaag meer dan 200 merken. In bijvoorbeeld mode bevat het aanbod zowel eigen merken van de keten als nationale merken, zoals El Ganso en Disgual en internationaal actieve enseignes. De bedoeling is het aanbod geleidelijk aan uit te breiden.
In Spanje en Portugal is de webwinkel van El Corte Inglés al langer actief. Daar haalde die tussen maart 2012 en februari 2013 meer dan 137 miljoen bezoekers, dat waren er 11,6% meer dan het jaar voordien. Zowat 3,5 miljoen consumenten hebben zich geregistreerd.